Saturday 23 March 2013

1 is onne,2 is dua & 3 is san

Assalamualaikum....

dengar TAK saya bagi Salam ni....???
HALLOOOO!!!

hehehe...

jgn marahh... gurau sesama insan...
ni 1st time tulis belog@bolog@blog neh!!
asyik duk baca yg orang je,, ase macam nak wat jugakk!!!
"nak jugakk!!"  "nak jugakk!!"
----->gila!!

ok dah!!!
series lah sikit!! dah besar kan???
.....tett.......tett........tett..............................

kenapa awesome???
(awesome lah sangatt kann??)
bwekk!!!
suka hati lah.....

puihhh!!!

wanna know me???


comey sungguh budok ini!!! tapi ni bkan nyer aku... even nama aku punyer gmail kekkukus"mama"
tapi aku takdo anok pung lagi!!!
KAHWIN PUN BELUM!!!

sajeje wat gimmik!!
sudah cukup sudah,,
makin lama makin merepek,,,
rasenyer aku dah lama tak makan kerepek,,
hahahahaha,,
memang MEREPEK!!!

sudahlahh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok lah,,
sebagai seorang manusia kita memey tak dapat lari dari wat salah...
MUSTAHIL!!!
mustahil lah kalau seseorang tu tak pernah wat salah...
aku banyak sangat wat salah...
tiap hari,, setiap kali aku berjalan,,
aku akan membunuh kuman dan bakteria yg ada di lantai,,,
kesian mereka....
"tidak ku pinta, lahir ke dunia,
tidak ku rayu, cacat begini"

tetiba nyanyi ni nape??
GILA KE???

oklah!!
dah banyak merapu,,,
memang rasa nak kena baling ngan penyapu kot boodaak nehh!!

last but not least,,

friEND
boyfriEND
girldfriEND
bestfriEND
everything has an END except!!!!
famILY
it has >I LOVE YOU<

sooooooo,,,
love your family selagi mereka masih ada disisi...
lastLY,,,

my advice to all is:-
  • jangan tinggal solat!
  • jangan tinggal mengaji(at least satu ayat sehari pun takpe,,)
  • sayang family especially mak ngan ayah...
  • jagalah diri sebaik mungkin,, jangan libatkan diri dengan apa2 yg tak elok..
OKEY!!!


tEnkiu...
salam "UKHWAH FILLAH"

jumpe lagi,,,

ASSALAMUALAIKUM W.B.T
(jgn tak jwb salam sudah,, dosa law tak jawab)



p/s: sorry untuk the most worst + crazy penulisan..
kuang....kuang...kuang....

1 comment: